piektdiena, 2009. gada 15. maijs

Ja es būtu Darels...

...tad gan man būtu plaši dienasgrāmatas ieraksti.
Nu, piemēram, mūsu aplūkoto un mūs aplūkojušo zvēru saraksts papildinās katru dienu. Tas saistīts ar: māju netālu no upes, tumšo mājupceļu pa bruģēto ielu naktīs, pļavu mūsu kvartālā un fotosesijām pie okeāna.
Īsumā:
  • delfīni noskatījās Mexkode fotosesiju
  • pelikāni kāšiem vien mūs lenca Sajulitas ragā
  • iguānas tepat gulšņā uz mūsu žoga
  • sikspārņi naktīs plivinās ap terasi
  • čūska aiz bailēm stāvus uzrāpās uz sienas, Toms leca, es kliedzu
  • skudriņas izveidojušas vismaz trīs prāvas kolonijas mūsu dzīvoklī. Šodien indēju ar dihlofosu tik ilgi, līdz Santa paziņoja, ka esmu kukū
  • oposums rosās pa mūsu ielai pieguļošajiem džungļiem
  • tepat ganās zirgs — gan pa mūsu miskasti, gan pļavā, gan pa blakusmāju smalko zālāju
  • dārzā mīt ap desmit dažādu kaķu. Resnākais un pūkainākais, kā arī rudākais pieder mūsu kaimiņienei māksliniecei
  • milzu jāņtārpiņi attīsta atzīstamu ātrumu kokos
  • mājā dzīvo vairākas ķirzakas, naktī rūpēdamās gan par dziesmām, gan par to, lai mums nekostu dažādi knišļi.
Bet ar to mums nav gana, tādēļ apmeklējām cirku. Par cirkus apmeklējumu blakus čakli raksta Santa. Esmu pārsmējusies līka, izkliegusi balsi, bučojusi 13 gadīgu zvaigzni, slepus apmainījusies ar klusiem "hola" ar spēkavīru.

Nav komentāru: