ceturtdiena, 2009. gada 1. oktobris

Kaut kas traks

No aģentūras norāvos, ka visu laiku kavēju. Tā ir tikai taisnība, es patiešām kavēju. Pa pusei tādēļ, ka ir karsts un eju lēnām, pa pusei tādēļ, ka pie datora vienmēr ir interesantāk kā kratīties autobusos. Galvenokārt tāpēc, ka tā es izjūtu Meksikas laiku un situācijas attīstību.
Par žurnāla veidošanu šomēnes atbild Liza (Karmena ir ar tikko dzimušo bērniņu mājās). Liza savu kroņa stundu ņem pagalam nopietni. Pat klientam, kurš nokavēja pusstundu interviju, lika justies neērti. Un man draudēja, ka sūdzēsies Karmenai. Dusmas esmu izsaukusi, jo pusstundu kavēju tikšanos Sheraton. Kad ierados, protams, ēdiens ne tuvu nebija gatavs un fotosesiju gaidīju vēl pusstundu.
Vai tiešām man bija jāsapinas ar vienīgo uzņēmumu pilsētā, kas sajūt sūtību būt punktuāliem un pretējā gadījumā vienam otru strostēt?

Nav komentāru: