Sakarā ar kļūdu pārskaitījumā man šodien nācās atgriezties bankā kurā vēl trešdien nespēja piedarbināt internetbanku līdz to atslēdza vispār.
Cita filiāle, cita īpašo klientu apkalpošanas speciāliste, kura priecīgi iesaucās: "Ā, Eva, Tu esi tā Poļinas draudzene kura ceturtdien Peninslulā nespēja pieslēgt internetbanku! Kāda sakritība, ka Poļina bija šeit kad zvanīja Katja, lai lūgtu padomu šajā jautājumā!"
Anna pieiet procesam daudz radošāk - pēc mirkļa internetbanka ir atvērta, pārskaitījums paveikts, varu doties izņemt naudu. To 4-5 minūšu laikā, kamēr veicām maģiskās darbības, zvanīja no blakus bankas filiāles tā pati neveiksminiece, kura tagad nesaprot kā lai manam kontam pievieno kredītkarti. Viss tomēr ir atkarīgs no darbinieka.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru