svētdiena, 2010. gada 24. janvāris

Irmas dienas



Irma atbrauca ceturtdien, kad strādāju jaunajā klubā Cherry 7. Modeļos iesaukti arī Kristofers un Zoe (attēlā). Pēc darba ar Ņujorkas fotogrāfu, viņi ir pārvērtušies - kļuvuši par vieniem no visatraisītākajiem un smaidīgākajiem modeļiem.
Piektdien kāpelējām pa klintīm pie Bokadetomatlan līdz tuvākajai paradīzes pludmalītei, kur nopeldējāmies un izdzērām alu. Tad ātri atpakaļ saulrietu Cherry 7 fotogrāfēt. Tad klīdām pa pilsētu margaritas krogos pasūtīdami līdz sagaidījām vienos naktī salūtu Cherry 7.


Sestdien bija mūsu nozīmīgā atrādīšanās izmēģinājuma fotosesijā pie šejienes visvissmalkākās kāzu fotogrāfes. Pēc ilgiem laikiem pirms fotosesijas gluži vai trīcēju - es pēkšņi sapratu, cik man ir būtiski viņas acīs izskatīties labi. Varbūt tādēļ, ka viņa mazliet man atgādina pašai sevi, varbūt tādēļ, ka know how ir ļoti gudrs, pasaules līmeņa aprīkojums un darba plūsmas vadība, attieksme kā pieczvaigžņu viesnīcās. Līmenis.

Man šķiet, esmu no jauna iemīlējusies pati savā dzīvē. Bet tā jau arī kādreiz var būt.

Nav komentāru: