sestdiena, 2011. gada 3. decembris

Trīs laimīgi gadi

30. novembra naktī apritēja trīs gadi kopš ieradāmies Meksikā. Esmu ļoti pateicīga sev un savam vīram par mūsu lēmumu, Dievam par saprāta piešķiršanu tik nelielos apjomos, kas ļāva mums darīt un pēc tam domāt. Meksikai esmu pateicīga par mātišķo uzņemšanu un sargāšanu.

5 komentāri:

Gunilla teica...

Bučas! Jūs mani varoņi!

Edgars teica...

Iemesls fiestai ?
Kad, kur ???
P.S.
Esmu bez gala pateicīgs Evai un Krišam, ka viņi ir atklājuši šo zemi, šo vietu, kas, kā izteicās viens no mūsu viesiem, cilvēku, jau "zemiskās" dzīves laikā, pieradina paradīzei !

EvaSica teica...

Cik jauki lasīt tādu Edgara komentāru! Un vēl mēs esam pateicīgi visiem mūsu ciemiņiem. Bez jums un Skype mēs būtu atpakaļ Rīgā.

Arta teica...

Tavu blogu ir tiešām interesenti lasīt, lai arī personiski Tevi nepazīstu :-)
Bet tu tik labi izstāsti, ka man bail,ka Tu tur daudz latviešus atvilināsi :-)))

EvaSica teica...

Paldies, Arta