pirmdiena, 2011. gada 19. decembris

Dāvanas no dzimtenēm

Francija ir lielisks zīmols, kas Pierre un līdz ar to arī mūsu komandai pievieno vērtību. Par Latviju dzirdējis ir retais, un pēc atbildes saņemšanas no kurienes es esmu, mani klienti visbiežāk pārsviežas uz kādu tēmu, kurā visi labāk orientējas, piemēram, laika prognozi (saulains, protams, bez nokrišņiem).

Costco atradu trifeles no Francijas, kuras Ziemassvētkos dāvināsim sev lojālajām kāzu organizētājām. Lai pārstāvētu abas valstis, vajadzēja vēl piepirkt klāt vodku Stolichnaja, kura pildīta Latvijā. Tā ir vienīgā prece, kura jebkad redzēta Vallartā no Latvijas. Lai nu kā, kāzu organizatorēm dāvanas no manas dzimtenes šogad izpaliks. (Kad gaidāmas šprotes, zefīrs un īsti laba Latvijā ražota šokolāde? Nu, kad?!?)

4 komentāri:

Anonīms teica...

jautājums starp citu: ko Tu doma ar to labo Latvijas šokolādi - tak ne jau Laimu, kas pilna ar ķīmiskiem uzlabotājiem?

EvaSica teica...

Godīgi sakot, salīdzinot ar to, kas ir pieejams šeit, arī Laimas šokolāde ir cienījama vērtība. Bet Pūres trifeles... mmm...

Anonīms teica...

hmm, varbūt drīz varēsim Tev nogadāt kādu paciņu konču. Vēl neko skaidri nezinām, bet sākam uz kartes vilkt bultiņas ar iespējamajiem pieturpunktiem iekš MX..

Anonīms teica...

P.S. Es esmu tā, kas Ing...._z Tev skypā ;)