piektdiena, 2009. gada 20. novembris

Kurpju kataloga skices


Lavierējot starp "kaut nu tikai neiznāktu par smalku", "kurpes var labi redzēt?", "visas ēnas prom" mēs divās stundās uzcepām 8 skices kurpju katalogam. Dažas jūs varat aplūkot šeit.
Atziņa - ir grūti bildēt kurpes, jo kājas ir tālu no galvas, ir divas un spēj kustēties lielā amplitūdā. Sausais atlikums - Mārcis ir nolīgts kurpju katalogam un modes skatei, es vienai dienai kurpju katalogam, piecas dienas uz jautājuma zīmes (es teiktu - 5%, ka darbu dabūšu, jo vidutājs ir ieinteresēts Gvadalaharas fotogrāfā, kurš bildēja iepriekšējos katalogus).
Šīsdienas jociņš - līgavas vēstule kāzu rīkotājai (kopija man) ar saturu "kur pie velna ir manas bildes?" un mana atbilde "mīļā Liliana, piebrauc pakaļ, man disks uz galda stāv". Liliana ir kāzu rīkotāja, un kā jūs varat iedomāties, viņa ne zvana, ne brauc.

Nav komentāru: