sestdiena, 2009. gada 13. jūnijs

Meksikas draugi raksta latviski

Mana viešņa no Gvadalaharas raksta pateicības vēstuli par vakariņām, pieminot, ka vēlas turpināt iesākto sarunu par mājaslapas izveidi. Novērtēju Google tulkošanas iespējas.
Hi Eva un Chris: Ar cieņu ir patiešām ir godu un ir baudāmi ir zināms, jums, lai uzaicinātu mani šo ļoti garšīgas pusdienas viņa māja, ko es esmu ļoti pateicīgs, un es ceru, ka, lai būtu iespēja atgriezties uz zvanu, kad pienācis Gvadalaharā, patiešām many thanks par visu, On citai tēmai, Eva drīz doties uz savu valsti un, iespējams, līdz brīdim, kad viņa atgriešanās runāt par tēmu manu lapu, kas, es ceru, neaizmirstiet to. Tās komandu liels ķēriens un nosūta šo ziņojumu savā valodā, lai labāk izprast, ko jūs atkal, thank you. Dievs svētīt, es joprojām ir pakalpojumu jebkuram Post Yours Conchita Marquez Moctezuma

Nav komentāru: