ceturtdiena, 2011. gada 28. aprīlis

Spars

Viņš izskatās tik attīstīts - muskuļi, seja, acis, prāts, es nodomāju, satiekot Čārliju. Viņš ir fotogrāfs. No Londonas. Mērķtiecīgi un pašpārliecināti ieradies iekarot Vajartas līgavu tirgu. Tikko esam apsēdušies Vajartas jaunākajā restorānā (viņa izvēle, ne mana, ierosināju tikties itāļu saldējuma veikala priekšā), viņš pasūta steiku un burtiski metas man virsū:
"Es zinu, tev ir brīnišķīgi panākumi biznesā. Kā tev tas izdodas?" (Nu, apmēram tā).
Es samulstu un atbildu, ka kāzu fotogrāfija nav nekāds bizness, bet iespēja nopelnīt dzīvošanai.
"Un kādi biznesi vēl Tev ir?"
Ak dievs, es nodomāju, nu gan turas vērsim pie ragiem un neiet nost. Te iejaucas mūsu kopējā draudzene Abi un saka: "Eva fotogrāfē arī modes un veļas katalogus, pāris reižu gadā dodas uz Eiropu izpildīt pasūtījumus tur."
"Bet kā jūs viens otru pazīstat?" vēlos pārtraukt mērķtiecīgo lietu bīdīšanu un draudzīgi pačalot. Izjaukuši manu diendusas laiku un ālējas, prātoju, dzerot bezalkoholisku mohito. Pjērs blakus krēslā laiski atlaidies, ir dienas vidus, karsti. Patate (viņa suns) guļ.
"Mēs iepazināmies deviņus gadus atpakaļ, Ziemeļanglijā".
Te es vēršos pie Abi: "Klau, Tev zvanīs Poļina Pantjušina, es tevi ieteicu viņas jaunajam apģērbu katalogam kā modeli, fotosesija ir plānota svētdien."
"Vai viņa maksās labi un daudz?" Abi atnests karpačo, "Es svētdien nevaru, jo mēs dodamies.... mēs saderinājāmies!"
Es izplūstu smieklos un priecīgi saucu: "Bet draugi, tas ir jaunums! Ar to taču vajadzēja sākt sarunu! Vai jums jau ir kāzu fotogrāfs?"
Mēs visi izsmejamies, viņi pieņem apsveikumus un komplimentus, bet te:
"Cik kāzas tu mēnesī nobildē?" jautā Abi.
"Ar kādu kameru tu strādā?" tincina Čārlijs.
"Te taču ir daudz kāzu? Daudz? Ļoti daudz amerikāņu kāzu?" abi reizē.
Īsi un vispārīgi atbildu, izstāstu pāris kāzu jokus, tad nolemju mesties pretuzbrukumā:
"Un kādi ir tavi personīgie projekti? Pie kā tu pašreiz strādā?"
"Abi ir mans personīgais projekts. Haha.
Hmm. Godīgi sakot, Londonā esmu bijis tik aizņemts, TIK aizņemts.... man sen nav bijis laika savai fotogrāfijai."
"Vajartā tev būs daudz laika. Tas ir vērtīgākais, kas iegūstams Vajartā. Laika tev pietiks visam."

Šodien mūsu pilsētas mērs iepazinās ar mūsu cenu lapām un portfolio. Viņa kāzas ir pēc divām nedēļām, bet fotogrāfa vēl nav. Ja viņš mūs izvēlēsies, tad tas lielākoties būs tādēļ, ka visā pilsētā nav ne viena, ne viena paša kaut cik godājama kāzu fotogrāfa, kuram 14. maijs vēl būtu brīvs. Rīt zināsim atbildi. Jūs, lūdzu, turat īkšķus.

6 komentāri:

Unknown teica...

Turam!

EvaSica teica...

Nekādu ziņu. Hmm, joprojām turat?

Edgars teica...

mūsu 10 īkšķi - turam cieši !

Aiga teica...

es arī pieslēdzos īkšķu turēšanai, ja nav par vēlu! :)

EvaSica teica...

Paldies turētājiem, darbs brīumainā kārtā ir mūsu, tas atvērs daudz durvju. Esmu ļoti priecīga un pateicīga.

Evy teica...

malacīši!!! sirsnīgākie apsveikumi! :) un Abi noteikti būs daudz jautājumu šajā sakarā... hihi