pirmdiena, 2012. gada 23. jūlijs

Teniss. Tequila. Tango.

Guļu uz slapja pludmales lakata palmu ēnā. Saule vairs necep, bet visa mana ķermeņa virskārta šķiet pārvērtusies verdošā masā. Acu priekšā zibsnī melns, mēģinu vemt. Ar pēdējiem spēkiem aiztenterēju līdz dušai, tā šķita ledaina. Pastāvu. Atpūšos. Atpakaļ dušā. Tad zem palmas.

Neskatoties uz tenisa čempionāta nosaukumu, tekilas un tango nebija. Bija meksikāņi, argentīnieši, latvieši un katalāņi iederīgā viesnīcā "Intercontinental"
Krišs startēja lieliski, bet viņa pārinieks bija pārņemts ar savas holandiešu dūdiņas apburšanu. Diemžēl arī spēles laikā. Mēs arī viņus uzvarējām! 
Mans pārinieks Rubens. Man viņam jāpasakās par pacietību un arī trešo vietu. 

 Spēle pret mūsu treneres pārstāvēto pāri. Viegli tikām galā. 
Kopā bijām 14 spēlētāju. Mana trešā spēle. Ļoti karsti. 
Toms pēc fināla spēles pēdējā sitiena. Uzvara ir viņa!
Mūsu trenere argentīniete Gači. 
Bet man ir brālis - čempions!

Foto pārsvarā - Toms Čirkšis, šur tur Kristians Šics, bet brāļa - čempiona bilde - mana.

Nav komentāru: