otrdiena, 2009. gada 11. augusts

Slimoju

Pirmo reizi Meksikā esmu nolikusies paslimot.
Pie gultas pievilkts dators, diemžēl bez klaviatūras. Klaviatūru pielēju ar ūdeni. Atviebās. Ābola klaviatūru nopirkt pēdējā cerība vēl ir Costco, amerikāņu lielveikalu ķēdē. Tā kā esmu slima, un biedra kartei, bez kuras veikalā ieeja ir liegta, virsū ir mans vārds un fotogrāfija, Costco vēl nepārbaidījām.
Mani ārstē jaunā Mario draudzene Aleksandra. Tas ir labi, jo viņai ir gana daudz pacietības uzklausīt manas žēlabas nepilnīgā spāņu valodā. Nevainīgā pelde un lielveikala apmeklējums pēc tam man ir maksājis četras dienas gultā, naktīs mokoties ar problēmām elpot. Cīnīties ar bronhītu +32-35 grādu karstumā ar gaisa mitrumu tuvu 90% nevienam nenovēlu.
Bet ir labi, šovakar jau spēju piecelties un uz terases kopā ar Aleksandru un Mario pavakariņot. Aleksandra prognozē, ka jau parīt varēšu atgriezties darbā.

Novērojumi par medicīnu tropu klimatā: vispirms jādzer antibiotikas, tad jādomā. Mana ārste noklausījās manus uzskatus par antibiotiku lietošanu (nelietošanu) ar iecietību, un tā arī es to bronhītu ielaidu. Šajā klimatā viss lieliski aug un vairojas, arī infekcija. Ja ir brūce, jādzer antibiotikas, ja ir infekcija, tas pats.
Novērojumi par žurkas dzīvi: pie vakariņu galda nodemonstrējusi mums savu izcili skaisto pelēko kažociņu, viņa manuprāt ir ienākusi mājā un tur arī palikusi. Skaistule tāda, bet vienalga nepatīkami.
Novērojumi par mana asistenta Džeimsa dzīvi: ja kāds šajā pasaulē pieiet lietām metodiski, fotogrāfiju uztver nopietni, tad tas ir viņš. Mēs esam tikuši galā ar kameras tehniskajiem uzstādījumiem, rītdien būs pirmais gaismošanas uzdevums. Milzīgs prieks, ka Džeimss strauji, strauji progresē.

Nav komentāru: